Bayram Cigerli Blog

Bigger İnfo Center and Archive

Soruid=68 | Türkçe Paragraf Soruları-45 | Türkçe Anlatım İlkeleri - Anlatım Özellikleri Soruları



Soruid=68 | Türkçe Paragraf Soruları-45 | Türkçe Anlatım İlkeleri - Anlatım Özellikleri SorularıWeb Site Sahibi Ol Herşey Dahil 190 tlBize Katıl YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, Tumblr Kanallarımıza KatılTürkçe Video Çözümlü Paragraf Soruları
soruid=68

Bir romancıyla ilgili aşağıdaki açıklamalardan hangisi, ayraç içindeki özellikle uyuşmamaktadır?

A-) İşlediği, konuyu, çizdiği vebetimlediği karakterleri, bunlar arasındaki ilişkileri bugün edeğin başka hiçbir romancının yansıtmadığı bir biçimde vermiştir. (Özgünlük)
B-) Anlatımını oluşturan söz değerlerini seçerken dilin sunduğu tüm olanaklardan yararlanmış, bunları kılı kırk yaran bir tutumla kullanmıştır. (Titizlik)
C-) Okurken söyleyiş güçlüğü yaratmayan, anlamları herkesçe bilinen sözcükleri seçerek konukşma dilini özelliklerini içeren, kısa cümleler kurmuştur. (Akıcılık)
D-) Anlatımındaki ayrıntı zenginlilği, ayrıntıları işlevsel bir biçimde verişi onun söylemine inandırıcı bir nietelik kazandırmıştır. (Evrensellik)
E-) Dili, inceliklerine dikkat ederek güzel bir biçimde kullanması, onun her dönemde okunan, yapıtlarını yaşadığı günlerin sınırı dışına taşıyan bir yazar olmasını sağlamıştır. (Kalıcılık)
CEVAP İÇİN: Aşağıdaki Butona Basın Lütfen...
Cevap: D

Web Sitemizin Ayakta Kalması İçin Lütfen Her Ziyaretinizde Bir Reklama Tıklayınız...


Kategoriler:
Anlatım İlkeleri, Ales Paragraf, Bankacılık Paragraf, DGS Paragraf, Kaymakamlık Paragraf, Kpss Paragraf, Kurum Sınavları Paragraf, Liseye Hazırlık Paragraf, Üniversiteye Hazırlık Paragraf,
Açıklama Seo:
Soruid=68 | Türkçe Paragraf Soruları-45 | Türkçe Anlatım İlkeleri - Anlatım Özellikleri Soruları
Share

0 Comments:

Yorum Gönder