Anasayfa > Site Haritası > Türkçe Soruları | Büyük Dev Arşiv > Türkçe Paragraf Soruları > Kpss - Ales - Dgs - Kurum Sınavları - Bankacılık - Kaymakamlık - Üniversiteye Hazırlık - Liseye Hazırlık Türkçe Paragraf > Düşünceyi Geliştirme Yolları | Türkçe Paragraf Soruları > Soruid=115 | Türkçe Paragraf Soruları-92 | Türkçe Düşünceyi Geliştirme Yolları Paragraf Soruları
Web Site Sahibi Ol Herşey Dahil 190 tl | Bize Katıl YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, Tumblr Kanallarımıza Katıl | Türkçe Video Çözümlü Paragraf Soruları |
soruid=115 Biz her okur yazarın edebiyat okuru olduğunu sanıyoruz. Her gözü görenin sinema seyirsici olamayacağı gibi böyle bir şey de yok. Sanıyorum ki dünyanın tüm ülkelerinde insanların nasıl bir edebiyat okuru olabileckelerinie dair bir eğitim veren okul yok. Bu bir gelişme sorunudur. Mesela resim öyle hızlı gelişmiş ki resim seyircisi resme ayak uyduramamış, seyirci daha sonra gelişmiş. Edebiyatta da bu böyledir. 20. yüzyılın ilk çeyreğinde edebiyat büyük sıçramalar yapmış daha sonra bunlara artarak sürmüştür. Okur da bu sıçramalara ayak uyduramamış, yazar kendisini çok özgür saymış ve okurunun azalmasını göze almış. Paragrafın anlatımında aşağıdakilerin hangi ikisinden yararlanılmıştır ? A-) Betimleme - Tanımlama B-) Örnekleme - Karşılaştırma C-) Betimleme - Karşılaştırma D-) Tanımlama - Örnekleme E-) Tasvir Etme - Hikaye Etme CEVAP İÇİN: Aşağıdaki Butona Basın Lütfen... Cevap: B | Web Sitemizin Ayakta Kalması İçin Lütfen Her Ziyaretinizde Bir Reklama Tıklayınız... |
Kategoriler: Düşünceyi Geliştirme Yolları, Ales Paragraf, Bankacılık Paragraf, DGS Paragraf, Kaymakamlık Paragraf, Kpss Paragraf, Kurum Sınavları Paragraf, Liseye Hazırlık Paragraf, Üniversiteye Hazırlık Paragraf, | Açıklama Seo: Soruid=115 | Türkçe Paragraf Soruları-92 | Türkçe Düşünceyi Geliştirme Yolları Paragraf Soruları |
0 Comments:
Yorum Gönder