Bayram Cigerli Blog

Bigger İnfo Center and Archive

Dikkat! Arkadaş için e-fal bakılır!.




Günlerden bir gün bir arkadaş toplantısında muziplik olsun diye baktığım kahve falıyla kendi çapımda ünlendim.

Çocukluğumda babamın çok güzel kahve,kağıt ve su falına bakmışlığı vardır.Ama inanın nedense benim hiç merakımı
 çekmemişti.Hatta babam;” alkol aldığı için su falına artık bakamadığını, cinleri fal sonrasında gönderemediğini” söylediği zaman güler geçerdik.Ama babam buna rağmen eş dost ziyaretlerimizde mutlaka fala bakardı.

Ben “fala inanmam, falsız da kalmam” tabiriyle ve laf olsun diye baktırırım, maksat muhabbet olsun.Zaten baktığım fallarda da o an ne hissedip düşünüyorsam,çıkan şekilleri rüya tabirlerinde olduğu gibi benzetmeler yaparak yorumlarım ve her baktığıma da inanmadığımı, hatta ve hatta attığımı bile söylerim.Yine de tanıdıklar ısrarla baktırırlar.Tabii söylediklerimin bir kısmının da gerçekleştiğini söyleyenler de var .Bense bu konuda kendimi geliştirmek adına henüz bir adım atmış değilim.

İzmir de bir arkadaşım bu alanda nerdeyse mastır yapacak duruma gelmiş,fal ile ilgili kitaplar,dergiler vs...ilgi alanı olmuş artık. Bunları bana da anlattığı zaman ister istemez gülesim gelir; “ya kızım abartma bu kadar” derim.Öyle ki bazı geceler telefonla arayarak;”benim yerime kahve iç ve falıma bak lütfen, bir saat sonra arayacağım “ der.Bende arkadaş hatırına, kırılmasın diye, bir yandan da içimden gülerek “tamam”derim.Bu şekilde e-telefondan e-fal hizmetini de vermiş olurum.Bu işi ilerletsem mi acaba?...

Bahsettiğim arkadaşım son zamanlarda bio-enerjiye de takmış durumda.Bir gün bize geldiğinde şiddetli baş ağrısı çektiğini söyledi.Yolculuk yormuştu, bende ağrı kesici önerdim.O ise bunun yerine hemen İzmir’i arayarak bir başka arkadaşına “kötüyüm bana bio-enerji gönderir misin?” dedi.Diğer odaya giderek uzandı.Ben bir ara odaya girdiğimde gözleri kapalı yatıyordu. Çıkan seslere hiçbir tepki vermedi ,sanki duymamıştı beni. Sorduğumda beni duymadığını da söyledi zaten.10 dakika sonra rahatlamış bir şekilde geldi ve düzeldiğini söyledi.Onun adına sevindim ama inanamadım.Aradan iki saat geçti biz özlem giderip sohbet ederken ben aniden zırvaladım (bana göre) ve (nereden aklıma geldi bilmiyorum ama) “bio-enerji gönderen arkadaşın içime girmeye çalıştı ama başaramadı” deyiverdim.Arkadaş da meraklı ya; hemen İzmir’i aradı.Arkadaşına ne yaptığını sordu o da; “uzandım sizi, özellikle de yanındaki arkadaşını düşünüyordum, arkadaşının 3.gözü açık” demesin mi!...Hem şaşırdım hem de duyduklarıma kendi kendime güldüm.Çünkü ne karşılaşmış ne de tanışmştık.

Sözün kısası bugüne kadar hiçbir batıl inancım olmadı,hurafelere de inanmam.

Ama arkadaşım için; bu konudaki eğilimleri ve inanışları onun zor geçiş dönemlerinde pozitif yaklaşımlarla ona psikolojik yardım sağladı.Onun ilgisi ve eğilimleri hala devam ediyor.

Benimse bir ara bu 3.göz konusuna kafam takılmadı değil,aranızda ne demek olduğunu bilimsel olarak bilen var mı ?

Bugün aldığım bir mail bu yazıyı yazmamı sağladı.Fal bio-enerji vs...ne olursa olsun pozitif yaklaşım;insanları her zaman olumlu yönlendiriyor.Hayata bakışı değiştiriyor.

Hepinize pozitif hayat bakışı ve akışı diliyorum.


Yazılarımız,Makaleler,Özel Günler,Hayattan Kesintiler, Astroloji, Burçlar,Rüyalar,Tarot,Fal,
 bayramcigerli.blogspot.com,
Bayram Cigerli,

Share

0 Comments:

Yorum Gönder