Bayram Cigerli Blog

Bigger İnfo Center and Archive

Astroloji'nin saygınlığı/Astroloji/



Günün Anlamı: Bugün benim için ‘’ASTROLOJİ’’ günü

Meslek insana saygı kazandırmaz, insan mesleğine saygınlık kazandırır diye bir söz vardır. Ben meslek olarak Astroloji’yi isteyerek seçtim ve bu dünyanın en eski mesleğine saygınlık kazandıran ender danışmanlardan
 biri olmanın gururunu duyuyorum. Mesleğimin ustalarından Newton, Hippokrat, Einstein, Carl Jung ve diğerlerinden çok şey öğrendim ve hepsini saygıyla anıyorum. Astrolojinin insan hayatına ve bireyin gelişimine ne büyük katkılar sağladığını ve artı değer ürettiğini ortaya koymaktan çok mutluyum.

Günün Duası: Tanrım, kozmik enerjilerimi evrensel amaca hizmet için kullanmamı sağladığın için sana minnettarım.

Günün Onaylaması: Ben, kozmik güçleri bireysel gelişim gücüme ortak eden bir bireyim.

Günün Notu: Başarının sırrı her şeyden önce var olduğunuz için kendinizi değerli bulmaktır. Ancak kendini değerli hisseden insan gerçek bir başarı arzusunu duyar. Hemen ardından yaptığınız işi sevmek ya da sevdiğiniz işi yapmaktır. Bu işin en iyisi olmak için gerekli motivasyonu sağlar. İşinize kendinizden bir anlam katmak ve işinizin size kattığı anlamı çok iyi algılamak gerekir. Kendi alanınızda işini en iyi yapanları modellemek, kendi rotanızı inanç ve değerlerle yapılandırmak gerekir. Başarıyı bir süreç olarak algılayın. Sonuca odaklanmayın. Sürecin keyfini yaşamak demek, başarılı olduğunuzu her an hissetmek demektir. Ödül size daima dışarıdan gelir. O ödül geldiğinde zaten siz çoktan kendinize ödül vermişsiniz demektir. İşte ben kendime ve mesleğime bu ilkeler ışığında bakıyorum. Ya siz nasıl bakıyorsunuz?

Günün Sözü: ‘’ Gücü düşünceleriniz aracılığıyla ya kazanır ya da kaybedersiniz. Olumlu düşünceler güç doğurur; olumsuz olanlarsa boşa harcar. ‘’ Dadı Jankı

Evrenin Kütüphanesinden: Dişeti sorunları: Verdiği kararları sürdürememe. Kararsızlık. Artık hiçbir şeyden destek alamama. Kök inançların yıkıma uğraması.

Günün Yasası: DÜRÜSTLÜK YASASI

Her birey bir başkasına dürüstlük iddiası taşımadan kendine karşı dürüst olmalıdır. Daha sonra yapamayacağı şeyler olduğu halde söz verenler; her şeyden önce başkasına değil, kendi kimliklerine zarar verirler. Biz kendimize dürüst olursak, başkasına saydam oluruz. Bu şekilde anlaşılamamak, anlatamamak ya da yanlış anlaşılma tuzaklarına düşmeyiz. Kendi doğrularını algılayamayan bireyler, başkaları gibi olmaya çalışsalar dahi evren onları dürüst bulmadığı için hüsrana uğrarlar. Dürüstlüğün bir bedeli vardır. Bedelini ödemediğiniz dürüstlük sizi yolda bırakır


Yazılarımız,Makaleler,Özel Günler,Hayattan Kesintiler, Astroloji, Burçlar,Rüyalar,Tarot,Fal,
 bayramcigerli.blogspot.com,
Bayram Cigerli,

Share

0 Comments:

Yorum Gönder