Bayram Cigerli Blog

Bigger İnfo Center and Archive

Yine Sena Ocakçı...

Aslında düşündüm de bu kadar yazı var Sena hakkında neden ona kategori açmayayım dedim ve Sena Ocakçı diye ayrı bir kategori açtım sitede. Şimdi meseleye gelirsek Sena Ocakçı'yı tanımayan okuyucum kalmamıştır onu geçtik. Son zamanlarda Sena ile aramızda geçen saçma ve gereksiz olaylardan bahsedeceğim.  Sena Ocakçı tam benim kafadan bir kız ve kendisiyle kardeşlikten öte ilginç bi bağımsı dandik kıytırık bir s*kim var ama çözemedim daha kendisi benim için ciddiden değerli biri kendisini çok seviyorum. Allah iyi ki çıkarttı onu karşıma mesela okulda derste kendisiyle mesajlaşmak dersin aşırı çabuk bitmesine, internette yazışmak 1 saatin 60 dakika yerine 60 saniye gibi geçmesine ve gece mesajlaşırken geberesice uykumu getirmesine yarıyor kendisi çok yararlı ve çok kullanışlı biri... Dur bu son yazdığım cümle biraz *bne oldu ona da alınmaz ama düzeltelim çok kafa kız yeterli bu neyse nasıl olsa Sena Ocakçı diye bir kategori mevcut menüde oradan diğer makalelerimi de okumanızı tavsiye ederim... He bi de yandaki resim onun defterinden.. :)
Share

0 Comments:

Yorum Gönder