Bayram Cigerli Blog

Bigger İnfo Center and Archive

Valley-Village Template Blogger Doğa Tanıtım Web Site Taması

 Valley-Village Template Blogger Doğa Tanıtım  Web Site Temasının Özellikleri

DEMO

NASIL SATIN ALIRIM / SİPARİŞ VERİRİM

TEMA BİLGİ - TANITIM -Blogger Tema

Valley-Village Teması; Blogger Doğa Tanıtım Web Site Temasıdır. Bu Blogger Temasını herhangi bir yerin tanıtımı için kullanabilirsiniz bir şehrin, bir köyün bir ilçenin, bir kasabanın, bir vadinin, bir mezranın bir seyahat yerinin, bir turizm yerini rahatlıkla tanıtabilirsiniz yani tanıtma gibi içeriklere sahip tüm siteler için rahatlıkla kullanılabilir.
Valley-Village Template Blogger Doğa Tanıtım Site Temasının Adresi
valley-village-blogger-temasi-web-doga-tanitim-temasi
Valley-Village Template Blogger Doğa Tanıtım Web Site Tamasının Kategorileri
Tüm Temalar, Referanslarımız, Hazır Web Siteler, Ucuz Web Siteler,Blogger Web Site Temaları, Blogger Doğa Tanıtım Web Site Temaları, Blogger Vadi Web Site Temaları, Blogger Tanıtım Web Site Temaları, Blogger Turizm Web Site Temaları, Blogger Seyahat Web Site Temaları, Blogger Mezra Web Site Temaları, Blogger Kasaba Web Site Temaları, Blogger Şehir Web Site Temaları, Blogger İlçe Web Site Temaları, Blogger Köy Web Site Temaları,

Valley-Village Template Blogger Doğa Tanıtım Web Site Tamasının Özellikleri

1-Sabit Sidebar Özelliği
2-Hareketli Content Özelliği
3-90 Dil Tercüme Desteği
4-Drop Down Otomatik Sayfalar Özelliği
5-Logo ve Slogon Destek Özelliği
6-Shortcut yani Kısa Yollar Özelliği
7-Kategoriler Özelliği
8-Populer Yazılar Özelliği
9-Arşivleme Özelliği
10-Son Yazılar Özelliği
11-İletişim Formu özelliği
12-Sosyal Ağlar Özelliği
13-Adres Belirtme Özelliği
14-Site İçi Arama Özelliği
15-Header Top Menu Özelliği
16-Büyük Resim Özelliği
17-Karşılama cümlesi özelliği
18-Footer Bottom Özelliği
19-Özel Anasayfa Özelliği
20-Full Düzenlenebilir Olma Özelliği
21-Listeleme Özelliği
22-Seo Optimizasyon Özelliği
23-Arama motorlarına uygun olma özelliği
24-Yönetim Panel Özelliği
25-Sınırsız Kategorileme Özelliği
26-Sınırsız Resim Ekleme Özelliği
27-Sınırsız Metin Yazı Ekleme Özelliği
28-Sınırsız Video Ekleme Özelliği
29-Sınırsız Sayfa Ekleme Özelliği
30-Ömürlük olması Özelliği
31-Sınırsız Reklam Alma Özelliği
Share

0 Comments:

Yorum Gönder