Global şirketlerin Facebook’ta mesajlarını mümkün olduğunca fazla kişiye ulaştırırken yaşadıkları sıkıntılardan biri, bu kişileri oluşturulan sayfalar arasından onlara hitap eden doğru marka sayfasına çekebilmektir.
TheNextWeb’te yer bulan Facebook’un test aşamasında olan yeni özelliği sayesinde markalar, ana sayfalarının yanı sıra kullanıcılara hangi bölgeyi standart olarak ayarlamak istediklerini sorma imkanına sahip olacak. Ayrıca özellik, kullanıcının coğrafi konumuna göre otomatik olarak sayfayı değiştirecek.
Bu özellik çok sık seyahat eden ve bulundukları lokasyon yüzünden yanlış sayfaya yönlendirilen kişiler için oldukça kullanışlı.
Facebook Marketing sayfasında, mesaj kutucuğunun yanına tıkladığınızda bölge değiştirme seçeneğini görebilirsiniz:
Facebook her ne kadar bunu şimdilik kendi sayfaları için kulllanıyor olsa da global markalar için de kullanıcıların tek ve basit bir menüyle birçok duvar, sekme ve URL’ye ulaşma fikrine dahil olması bekleniyor.
Test aşamısını geçip kullanıma açılması durumunda kullanıcılar Facebook’ta takip etmek istedikleri markanın yerel sayfasını aramak zorunda kalmadan, global sayfasına giriş yaparak bulundukları ülkedeki (bizim durumumuzda Türkiye oluyor) sayfasına yönlendirilecekler.
KAYNAK
0 Comments:
Yorum Gönder