Bayram Cigerli Blog

Bigger İnfo Center and Archive

Facebook, Marka Sayfaları İçin Yeni Özelliğini Test Ediyor

Global şirketlerin Facebook’ta mesajlarını mümkün olduğunca fazla kişiye ulaştırırken yaşadıkları sıkıntılardan biri, bu kişileri oluşturulan sayfalar arasından onlara hitap eden doğru marka sayfasına çekebilmektir.



TheNextWeb’te yer bulan Facebook’un test aşamasında olan yeni özelliği sayesinde markalar, ana sayfalarının yanı sıra kullanıcılara hangi bölgeyi standart olarak ayarlamak istediklerini sorma imkanına sahip olacak. Ayrıca özellik, kullanıcının coğrafi konumuna göre otomatik olarak sayfayı değiştirecek.



Bu özellik çok sık seyahat eden ve bulundukları lokasyon yüzünden yanlış sayfaya yönlendirilen kişiler için oldukça kullanışlı.



Facebook Marketing sayfasında, mesaj kutucuğunun yanına tıkladığınızda bölge değiştirme seçeneğini görebilirsiniz:



Facebook her ne kadar bunu şimdilik kendi sayfaları için kulllanıyor olsa da global markalar için de kullanıcıların tek ve basit bir menüyle birçok duvar, sekme ve URL’ye ulaşma fikrine dahil olması bekleniyor.



Test aşamısını geçip kullanıma açılması durumunda kullanıcılar Facebook’ta takip etmek istedikleri markanın yerel sayfasını aramak zorunda kalmadan, global sayfasına giriş yaparak bulundukları ülkedeki (bizim durumumuzda Türkiye oluyor) sayfasına yönlendirilecekler.



KAYNAK
Share

Related Posts:

  • Turkcell Ücretsiz Twitter Erişimi SağlıyorTurkcell rekabeti artıracak bir hamle yaptı.”Twitter Zero” isimli kampanya sayesinde Turkcell aboneleri,cepten Twitter’a ücretsiz olarak bağlanabilecek!Dünyada ve ülkemizde en önde gelen 2 sosyal ağdan birisi olan Twitter‘ı ü… Read More
  • Facebook’un Uygulama Merkezi App Center Açıldı!Facebook, Mayıs ayında kendi uygulama merkezini hazırladığını duyurmuştu. Bu merkezle uygulama geliştiricilerinin önünü açmak istediğini belirten ve geliştiricilerin para kazanmasına da imkan vereceğini duyuran Facebook, App … Read More
  • Karşınızda Yeni Tasarımı ile FoursquareFoursquare‘in merakla beklenen yeni tasarımı bugün kullanıcılara sunuldu. Yeni tasarım ile Foursquare uygulamasının görünümü baştan aşağıya değişirken, üyelerin sosyal ağda daha çok vakit geçirilmesini amaçlayan yeni özellikl… Read More
  • En Çok Kullanılan Sosyal Medya AraçlarıBaşlıkta da olduğu gibi en çok kullanılan sosyal medya araçlarını tanıtacağım bu araçlardan kastımız; abone ve beğeni kasma, takipçi kasma, google+ çevre kazanma, google+1 kazanma, web sitesine hit kazanma siteleri. Hangi sis… Read More
  • Twitter Logosunda DeğişiklikTwitter’ın markalaşmasında başrol oynayan mavi kuş ikonu şirketin olduğu her yerde karşımıza çıkıyor. Mobil uygulamalarından diğer servislere kadar Twitter isminin olduğu her yerde bu küçük mavi kuş logosunu görüyoruz. Twitte… Read More

0 Comments:

Yorum Gönder