Bayram Cigerli Blog

Bigger İnfo Center and Archive

ETKİNLİK SAYFA 58 LİSE 11.SINIF COĞRAFYA KİTABI LİSE 3.SINIF

ETKİNLİK SAYFA 58 LİSE 11.SINIF COĞRAFYA KİTABI LİSE 3.SINIF
Gazete haberini inceleyerek tüketimin üretim üzerindeki etkisini sınıf içinde tartışınız. Tavuk çiftliği
sahipleri ekonomik anlamda kuş gribinden nasıl etkilenmiştir? Benzer başka olaylar tüketim ve üretimi nasıl etkiler?

Kuş gribinin görüldüğü ülke ve zamanlarda tavuk tüketimi düştüğü için tavuk üretimi ve tabiiki dağıtımı da düşmetkedir.Tüketim azalırsa üretim de azalır.Üretici,Dağıtıcı ve satıcılar bunların yanında birçok sektör bu durumdan olumsuz etkilenmektedir.Benzer olaylarda aynı kuş gribi olayında olduğu gibi tüketimin azalmasına üretim ve dağıtım faaliyetlerinin de bu durumdan olumsuz etkilenmesine yol açmaktadır.

COĞRAFYA 11 DERS KİTABI
COĞRAFYA 11 DERS NOTLARI
COĞRAFYA 11.SINIF DERSİ ETKİNLİKLERİNİN CEVAPLARI
COĞRAFYA 11.SINIF DERSİ ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE TEST SORULARININ CEVAPLARI
COĞRAFYA 11.SINIF ÖDEVİ
COĞRAFYA LİSE 3.SINIF DERSİ ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE TEST SORULARININ CEVAPLARI
COĞRAFYA LİSE 3.SINIF DERSİ ETKİNLİKLERİNİN CEVAPLARI
Share

0 Comments:

Yorum Gönder