Bayram Cigerli Blog

Bigger İnfo Center and Archive

Blog Web Sitesi Açmak İstiyorsanız Neden Bizi Takip Etmelisiniz

06-Blog Web Sitesi Açmak İstiyorsanız Neden Bizi Takip Etmelisiniz



Wordpress, SEO, pazarlama ve blogçuluğa dair 5 yılı aşkın bir tecrübeye sahibim.



Emin olun sizin geçtiğiniz yollardan ben de geçtim ve günde sizin gibi bu işin başında olan blogçuların blog açmak ile ilgili yüzlerce sorusunu yanıtlıyorum.



Tabii tüm bu tecrübelerim bana kafanızda hiç bir soru işareti bırakmadan, kusursuz bir rehber oluşturma imkanı sağladı.



#Tüm samimiyetimle söylüyorum ki, Türkiye'de blog nasıl kurulur ile ilgili daha detaylı bir rehber bulma şansınız sıfır. Pek tabii araştırabilirsiniz :)



2-Blog açmak ile ilgili herhangi bir kaynağı sırf blog açmış olmak için, daha doğrusu bir an önce blogunuzu hayata geçirmek için kullanabilirsiniz fakat,



Eğer temeli en başta sağlam atmazsanız, uzun vadede vereceğiniz tüm emek, sabır ve zaman tamamı ile boşa gidebilir.



Önce temeli sağlam atmalı ve içeriklerinizi bu sağlam temel üzerine oturtmalısınız. Yani, blog açmak için doğru bir platform seçmeli, doğru bir şekilde blogunuzu açmalı ve ayarlarını doğru yapmalısınız.



Sunduğum bu blog açma rehberi ile diğer herhangi bir rehber arasındaki fark tam olarak bu. Size daha en başta sağlam bir temel attırarak, ileride, en başta yaptığınız hatalardan dolayı yaşayabileceğiniz potansiyel pişmanlıkların önüne geçmiş oluyorum.
Share

0 Comments:

Yorum Gönder