Bayram Cigerli Blog

Bigger İnfo Center and Archive

Hiç anonymously kankanız oldu mu?

Evet başlıkta söylediğim gibi baya bi' zaman önce Facebook'tan bi sayfadan fake profiliyle tanıştığım kankam. Tanışmamız ilk olarak ona sayfasında reklam şartları ne diye sormuştum. O da reklam yapmadıklarını söylemişti sonra biraz canım sıkılmıştı muhabbet amaçlı ordan buradan konuştuk derken, İstanbul'da oturduğunu öğrendim ve bundan birini dövmesini istedim adres falan verdim ama kendisi kızmış halbuki ben onu erkek sanmıştım.  Ben kızım lağn dedi ama yine inanmadım bundan orijinal profili istedim ancak orijinal profilinde bile profil resmi yoktu. Yüzlerce defa ısrarım ardından kendini gösterdi ama bu normal bir gösteriş değil tam 2,5 saniyeliğine profil resmini değiştirdi ama profil resminde yanında kuzeni de vardı ve ben ona bakmaktan Sena'ya bakmamıştım yani karıştırmıştım aslında. Sonra tekrar konumuzun resminde gördüğünüz İan Somerhalder 'in fotoğrafı vardı ve hala o var. Ama baya süre sonra kendisiyle çok fena kaynaştık, aslında tam benim kafamdandı ve şu an onun için canımı vereceğim akrabam kadar yakın biri oldu ve en önemlisi artık anonymously olmaması. İyi ki o gün o mesajı attım kanka iyi ki varsın Sena Reyiz...
Share

0 Comments:

Yorum Gönder