Bayram Cigerli Blog

Bigger İnfo Center and Archive

Soruid=12 | Türkçe Paragraf Soruları-12 | Türkçe Paragrafı İkiye Ayırma Soruları



Soruid=12 | Türkçe Paragraf Soruları-12 | Türkçe Paragrafı İkiye Ayırma SorularıWeb Site Sahibi Ol Herşey Dahil 190 tlBize Katıl YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, Tumblr Kanallarımıza KatılTürkçe Video Çözümlü Paragraf Soruları
Soruid=11
Hemen hemen bütün yabancı yazarların Türkçeye çevrilen deneme türündeki yapıtlarını alıp okuyordum. (I) Bunun sonucunda o yazarlara özendim ve deneme yazarlığına başladım. (II) Konu olarak da "dil" alanını seçtim. (III) Yazarlığa başladımda kitap tanıtma yazıları yazıyordum. (IV) Bu tanıtım yazılarının okur sayısını artıracağına, okuma sevgisini geliştireceğine inanıyordum. (V) Hala da bu inancımı koruyorum

Yukarıdaki numaralanmış cümleler iki paragrafa bölünmek istense, ikinci paragraf hangi cümleyle başlar?

A-) I
B-) II
C-) III
D-) IV
E-) V
CEVAP İÇİN: Aşağıdaki Butona Basın Lütfen...
Cevap: C

Web Sitemizin Ayakta Kalması İçin Lütfen Her Ziyaretinizde Bir Reklama Tıklayınız...


Kategoriler:
Paragrafi İkiye Ayırma, Ales Paragraf, Bankacılık Paragraf, DGS Paragraf, Kaymakamlık Paragraf, Kpss Paragraf, Kurum Sınavları Paragraf, Liseye Hazırlık Paragraf, Üniversiteye Hazırlık Paragraf,
Açıklama Seo:
Soruid=12 | Türkçe Paragraf Soruları-12 | Türkçe Paragrafı İkiye Ayırma Soruları
Share

0 Comments:

Yorum Gönder