Barun Sobti and Daljeet Kaur Bhanot Brother-Sister Jodi
On the occasion of Rakshabandhan, onscreen brother-sister jodis talk about their relationship. TOI gives you a lowdown on your favourite bhai-behen jodis.
Barun Sobti and Daljeet Kaur Bhanot
Characters: Arnav Singh Raizada and Anjali
Show: Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon
Tele-tale: Arnav (Barun) who is an arrogant business tycoon has only one weakness and that is his crippled sister Anjali (Daljeet). Their relationship is built on love and trust. Brother speaks: "I am very protective about her and she always reminds me of my real sister. She is the sweetest and most ideal sister one can have. We share a great rapport while shooting on the sets. But I don't play any pranks on her as I feel she is too delicate and fragile to handle it," laughs Barun Sobti.
Blogger Etiketlerinizi CSS3 ile Özelleştirin
By Rohat Fatih at 01:18
blogger css3 etike ozellestirme, blogger eklentileri, blogger etiket düzenleme, blogger etiket görünümü değiştir, blogger widget
No comments
Blogger kullanıyorsanız etiketlerden mutlaka haberiniz vardır.Blogumuzun bel kemiği olarak gördğümüz etiketleri şık bir görünüme kavuşturacak eklentiyi sizlere sunuyoruz.Neden etiketler önemli?Aklınıza böyle bir soru gelmiş olabilir düşüncesiyle anlatmaya başlıyalım;Bildiğiniz gibi bloggerde kategorilendirme normalde yapılamıyor, ama biraz kafayı çalıştıranlar yada blogumu takip edenler
Google, bu sosyal medya şirketini satın aldı!
Google, 4 yaşında yeni bir sosyal medya şirketi olan Wildfire'ı satın aldığını yayınladığı bir blog yazısı yoluyla duyurdu. Google, bu satın alma ile kullanıcılara "sayfalarını, uygulamalarını, tweet'lerini, videolarını, sponsorluklarını, reklamlarını ve fazlasını tek bir alandan yönetmeye" yardımcı olmak istiyor. Google'ın Wildfire için 250 milyon doları gözden çıkardığı söyleniyor, ancak bazı kaynaklara göre arama devi bu satın alma için 400 milyon dolar harcamış olabilir.
Wildfire, şu an Virgin, Cirque du Soleil, Gilt Group ve Spotify gibi markalar tarafından farklı sosyal web sitelerinde sosyal özellikleri yönetmek üzere kullanılıyor. Satın alma ile beraber şirketin kurucuları olan Victoria Ransom ve Alain Chuard, Google'a katılacak. Wildfire yardımıyla Google'a yeni analiz araçları eklenecek. Bu araçların amaçları "daha iyi ve daha taze içerik" ve "daha anlamlı etkileşimler" kelimeleriyle açıklanıyor.
Wildfire ortak kurucuları, şirketin web sitesinin blog'unda yaptıkları açıklamada Google ve Wildfire birleşiminin dijital medya pazarlamayı yönetme açısından daha iyi bir platform meydana getireceğine inandıklarını söylüyorlar: "Şimdilik, markaların kendi sosyal katılım ve reklam kampanyalarını tüm internette ve Facebook, Twitter, YouTube, Google+, Pinterest, LinkedIn gibi tüm sosyal hizmetlerde işletmelerine izin veriyoruz ve müşterilerine zengin deneyimler sunmasını sağlıyoruz. Dolayısıyla Wilfire, her zamanki gibi işlemeye devam ediyor ve hizmetimizde bir değişiklik olmayacak."
Wildfire, şu an Virgin, Cirque du Soleil, Gilt Group ve Spotify gibi markalar tarafından farklı sosyal web sitelerinde sosyal özellikleri yönetmek üzere kullanılıyor. Satın alma ile beraber şirketin kurucuları olan Victoria Ransom ve Alain Chuard, Google'a katılacak. Wildfire yardımıyla Google'a yeni analiz araçları eklenecek. Bu araçların amaçları "daha iyi ve daha taze içerik" ve "daha anlamlı etkileşimler" kelimeleriyle açıklanıyor.
Wildfire ortak kurucuları, şirketin web sitesinin blog'unda yaptıkları açıklamada Google ve Wildfire birleşiminin dijital medya pazarlamayı yönetme açısından daha iyi bir platform meydana getireceğine inandıklarını söylüyorlar: "Şimdilik, markaların kendi sosyal katılım ve reklam kampanyalarını tüm internette ve Facebook, Twitter, YouTube, Google+, Pinterest, LinkedIn gibi tüm sosyal hizmetlerde işletmelerine izin veriyoruz ve müşterilerine zengin deneyimler sunmasını sağlıyoruz. Dolayısıyla Wilfire, her zamanki gibi işlemeye devam ediyor ve hizmetimizde bir değişiklik olmayacak."
Twitter'ı En Çok Kullanan Ülkeler Belli Oldu
Twitter üzerinde ülke bazlı yapılan bu araştırma sonuçları mikro blog'un dünya genelindeki kullanım oranlarını gözler önüne seriyor. Peki Türkiye sosyal ağın dünya sıralamasında kaçıncı oldu?
Sosyal ağ oluşumunun en önemli üyelerinden birisi de şüphesiz Twitter. 140 karakterlik sınır ile kişilerin istedikleri konularda içerik girmelerini sağlayan servis alışılmışın dışında bir deneyim sunuyor. Dünyada olduğu gibi ülkemizde de oldukça aktif olarak kullanılan platform özellikle gündem konularının tartışma merkezi haline geldi. Yaşanan her türlü gelişmenin çok kısa sürede "Trend Topic" listesine girdiği site, gerek sunduğu dil desteği gerek ülke bazlı özellikler yüzünden tercih sebebi oluyor.
Konuya ilişkin Semiocast'in 517 milyon hesap üzerinde yaptığı araştırmaya göre ülkelerin Twitter'daki aktiflik sırası gözler önüne seriliyor. Buna göre dünyada en çok tweet'leyen topluluk 141 milyonu aşkın kullanıcısı ile Amerika. Hemen arkasında ise -%23 büyüme yaşayan- 41 milyon üye sayısıyla Brezilya yer alıyor. Türkiye ise mikro blog kullanımında 11. sırada yer alıyor.
Ek olarak lisan araştırması da yapan şirket Twitter'ın en popüler dillerini açıkladı. Yayınlanan raporun ilk sırasında İngilizce bulunurken onu bir basamak geriden Japonca takip ediyor. Yakın dönemde yaşanan "Arap Baharı" ile Arapça ise üst sıralara tırmanmaya başladı.
En çok tweet gönderilen şehir listesinde Endonezya'nın başkenti Cakarta tahtın sahibi. Ülkemizden listeye girmeyi başaran İstanbul ise sosyal ağda en fazla içerik üreten 12. şehir konumunda.
Yaptığı yenilikler ile ileri seviye deneyim sunmayı amaçlayan Twitter yönetimi diğer taraftan sürdürdüğü yayılma politikası sayesinde daha fazla coğrafyada adını duyurmak istiyor. Bunun için altyapı ve tasarım çalışmalarına titizlikle yaklaşan yöneticiler sanal dünyadaki güçlerini arttırma adına sıkı bir tempo içerisindeler.
Sosyal ağ oluşumunun en önemli üyelerinden birisi de şüphesiz Twitter. 140 karakterlik sınır ile kişilerin istedikleri konularda içerik girmelerini sağlayan servis alışılmışın dışında bir deneyim sunuyor. Dünyada olduğu gibi ülkemizde de oldukça aktif olarak kullanılan platform özellikle gündem konularının tartışma merkezi haline geldi. Yaşanan her türlü gelişmenin çok kısa sürede "Trend Topic" listesine girdiği site, gerek sunduğu dil desteği gerek ülke bazlı özellikler yüzünden tercih sebebi oluyor.
Konuya ilişkin Semiocast'in 517 milyon hesap üzerinde yaptığı araştırmaya göre ülkelerin Twitter'daki aktiflik sırası gözler önüne seriliyor. Buna göre dünyada en çok tweet'leyen topluluk 141 milyonu aşkın kullanıcısı ile Amerika. Hemen arkasında ise -%23 büyüme yaşayan- 41 milyon üye sayısıyla Brezilya yer alıyor. Türkiye ise mikro blog kullanımında 11. sırada yer alıyor.
Ek olarak lisan araştırması da yapan şirket Twitter'ın en popüler dillerini açıkladı. Yayınlanan raporun ilk sırasında İngilizce bulunurken onu bir basamak geriden Japonca takip ediyor. Yakın dönemde yaşanan "Arap Baharı" ile Arapça ise üst sıralara tırmanmaya başladı.
En çok tweet gönderilen şehir listesinde Endonezya'nın başkenti Cakarta tahtın sahibi. Ülkemizden listeye girmeyi başaran İstanbul ise sosyal ağda en fazla içerik üreten 12. şehir konumunda.
Yaptığı yenilikler ile ileri seviye deneyim sunmayı amaçlayan Twitter yönetimi diğer taraftan sürdürdüğü yayılma politikası sayesinde daha fazla coğrafyada adını duyurmak istiyor. Bunun için altyapı ve tasarım çalışmalarına titizlikle yaklaşan yöneticiler sanal dünyadaki güçlerini arttırma adına sıkı bir tempo içerisindeler.
Outlook Mail Adresleri Yoğun İlgi Görüyor
Microsoft'un dün Hotmail devrini kapatarak duyurduğu yeni e-mail servisi Outlook.com ilk birkaç saat içerisinde adete rekor kırdı. Peki kaç kişi @outlook.com uzantılı adres aldı dersiniz?
İnternet üzerinden iletişimi sağlayan popüler araçların başında e-mail geliyor. Gerek yazılı gerek görsel şekilde haberleşme imkanı sağlayan elektronik postalarda tahtın sahibi ise uzun zamandır Hotmail. Microsoft'un 1997'de satın aldığı servis şu sıralar yaklaşık 350 milyon kullanıcıya sahip. Fakat yıllardır hizmet veren ve halen yoğun olarak kullanılan hotmail.com'un dün yapılan açıklamaya göre kapatılacağı duyuruldu. Artık Outlook ismi ile hizmet verecek mail servisinin ilk incelemesini ve nasıl üye olunabileceğini dünkü haberlerimizde belirtmiştik.
Genel yapı itibariyle Windows 8 ile görücüye çıkacak metro arayüzüne paralel olarak geliştirilen Outlook'ta sadeliğin yanı sıra dinamik ve estetik bir tasarım hakim. Ayrıca önemli bir kararla Twitter ve Facebook'u da panele entegre eden ekip böylece daha sosyal bir oluşuma imza attılar.
İlk olarak dün kullanıma açılan @outlook.com uzantılı hesaplar ise beklenenden yüksek ilgi gördü. Firmanın resmi Twitter hesabından gönderdiği iletiye göre sistemin ilk 6 saat içerisinde 1 milyon kişiye ulaştığını belirtilen teknoloji devi böylelikle hızlı bir açlış yaptı. Fakat sayının tam olarak neyi ifade ettiği bilinmiyor. Zira tek kişinin birden çok hesap açtığı düşünülürse gerçek oran çok daha düşük olabilir. Yani 1 milyondan kasıt hesap sayısı mı yoksa bireysel kullanıcı sayısı mı belli değil. Bakalım ilerleyen günler Outlook için neler gösterecek.
Microsoft'un Hotmail'i kapatarak Outlook'u piyasaya sürmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
İnternet üzerinden iletişimi sağlayan popüler araçların başında e-mail geliyor. Gerek yazılı gerek görsel şekilde haberleşme imkanı sağlayan elektronik postalarda tahtın sahibi ise uzun zamandır Hotmail. Microsoft'un 1997'de satın aldığı servis şu sıralar yaklaşık 350 milyon kullanıcıya sahip. Fakat yıllardır hizmet veren ve halen yoğun olarak kullanılan hotmail.com'un dün yapılan açıklamaya göre kapatılacağı duyuruldu. Artık Outlook ismi ile hizmet verecek mail servisinin ilk incelemesini ve nasıl üye olunabileceğini dünkü haberlerimizde belirtmiştik.
Genel yapı itibariyle Windows 8 ile görücüye çıkacak metro arayüzüne paralel olarak geliştirilen Outlook'ta sadeliğin yanı sıra dinamik ve estetik bir tasarım hakim. Ayrıca önemli bir kararla Twitter ve Facebook'u da panele entegre eden ekip böylece daha sosyal bir oluşuma imza attılar.
İlk olarak dün kullanıma açılan @outlook.com uzantılı hesaplar ise beklenenden yüksek ilgi gördü. Firmanın resmi Twitter hesabından gönderdiği iletiye göre sistemin ilk 6 saat içerisinde 1 milyon kişiye ulaştığını belirtilen teknoloji devi böylelikle hızlı bir açlış yaptı. Fakat sayının tam olarak neyi ifade ettiği bilinmiyor. Zira tek kişinin birden çok hesap açtığı düşünülürse gerçek oran çok daha düşük olabilir. Yani 1 milyondan kasıt hesap sayısı mı yoksa bireysel kullanıcı sayısı mı belli değil. Bakalım ilerleyen günler Outlook için neler gösterecek.
Microsoft'un Hotmail'i kapatarak Outlook'u piyasaya sürmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?